czwartek, 26 maja 2016

Temat: Koty kontra Psy





Hej! Chce wam dzisiaj przedstawić nowy temat!

A no tak i przed oceną tematu chciałam powiedzieć, że na koncie klara nk jak wpisuje hasło wyskakuje mi że jest ono złe, emaila tam swojego nie miałam ale napisałam do dziewczyny której tej email jest. A co ciekawe te konto wygląda tak samo jak przed moim wylogowaniem - taki sam strój, status i animacja. Wiecie co zrobić? Ale dobrze będe pisała na SwagerCat aktualnie.
Dobrze przejdźmy do tematu...

Obrazek główny:


Wygląda ciekawie powiem... ale te twarze dziewczyn okropnie wyglądają. Ale nie no spk. Obrazek oceniam na takie mocne 6/10.

Tło:



Jak widzimy tu jest taki eee... park dla zwierzaków? Nie mam pojęcia ale jestem pewna że to dla psów. Tło takie se 4/10.

Ciuchy dla dziewczyn i 2 looki:






Jak widzimy msp zaszalało! 4 strony! Jest jedna sukienka która już była (ostatnia strona za 725 sc) i ona mi się najbardziej podoba, tuż za nią jest bluzka z napisem #MEOW a potem buto-koty. Oceniam ciuchy dla dziewczyn na 7/10.

Teraz looki :)




Moim zdaniem spoko wyszły i nie są drogie. Ale tak szczerze łądniejsze sa te włosy z czapką psa, choć bardziej lubie koty ale mają ładniejsze ułożenie... Pierwszy to taki koci, a drugi taki yyy... psi?

No dobra to idziemy z ciuchami chłopaków i 1 lookiem.




*w drugim mi się coś zlagowało*

Chłopacy jak zwykle poszkodowani, tylko 2 strony ale naszczęście się nic nie powtarza. Nawet spoko to wszystko wygląda takie mocne 8/10.

Teraz look :D



*to na twarzy się nie wlicza w cene*

Dobra, wyszło to ciekawie powiem. Włosy są bardzo ładne...

Dobrze teraz animacje!








Widzimy że animację są słodkie. Bardzo fajne są tylko niektóre za drogie... Oceniam je na takie 9/10.

Rzeczy do pokoju:



Znowu 1 strona - nie dziwię się temu. Większość fajnych rzeczy jest dla vipów a nie dla vipów są powtarzane. Ale nie no spoko takie mocne 6/10 daje.

Dobrze, to chyba tyle na dzisiaj! Bay! ♥

                                                                                                                                          - Kadzia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz