czwartek, 30 czerwca 2016

Coś o mojej moviestar (:

Witajcie! Dzisiaj wam coś opowiem ( napisze xd ) o mojej postaci na MSP czyli moviestars.
Jest marzec 2015 roku. Zakładam sobie MSP ( po raz drugi ) i wpisuje hasło oraz login : jula czarnula2. Ustawiłam sobie status, zaprosiłam znajomych. Po miesiącu miałam jakiś 5/6 lvl, była wtedy Wielkanoc. Na MSP była wielka premocja VIP i kupiłam sobie pierwszego VIP w całym życiu MSP. Wtedy byłam jeszcze takim rakiem i dzieckiem, że nwm co xd. Kupowałam sobie ciuszki, animacje i tła ( nie byłam jeszcze tego nawet świadoma xddd ). Wtedy zaczełam poznawać MSP i miałam już 8 lvl, który wbiłam dzięki Marysi ( SwagerCat ). Gdy mineły miesiące stałam się taka jaka jestem teraz. Mam nowy, lepszy styl ubierania, nie kupuję byle co i w ogóle. Mam nadzieję, że moja przygoda z MSP i JuląCzarnulą2 się jeszcze nie kończy.

~Drożdżówka 

PS. Mamy poczte i google+
Poczta: polski.blog.o.MSP@gmail.com
Google+: Blog MSP New
ZAPRASZAMY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz